2014. december 30., kedd

Monica Murphy: Second Chance Boyfriend - Második esély pasi

Borító és fülszöveg: 
Romokban hever az életem. Így tudnám összefoglalni jelenlegi helyzetemet. A futballedzőm engem hibáztat a szezonzáró meccs kudarcáért, ahogy az egész csapatom is.
Két teljes hónapot töltöttem azzal, hogy a sebeimet nyalogattam, mint egy igazi lúzer. Elvesztettem a barátnőmet, Fable Maguire-t, az egyetlen lányt, aki igazán fontos nekem, mert azt gondoltam, hogy csak szenved mellettem.
Most rájöttem, én vagyok az, aki nem tud nélküle létezni. Ő hiába csinál úgy, mintha már túltette volna magát a dolgon, tudom, hogy legalább annyit gondol rám, mint amennyit én őrá. Túl jól ismerem. Annyira sebezhető… én csak segíteni szeretnék neki, átölelni és szeretni őt.
Csak annyit kérek, hogy adjon még egy lehetőséget.
Egymás nélkül elveszettek vagyunk, de együtt az örök szerelem vár ránk!
Kiadó: Ulpius
Kiadás éve: 2014
Terjedelem: oldal

Sorozat: One Week Girlfriend (Ne higgyetek a molyoknak, ez a sorozat neve. Tuti)
Előzmény: One Week Girlfriend (Heti csaj)
Műfaj: New Adult

Röviden a könyvről: Az előző rész végén Fable és Drew külön váltak, most pedig visszatértek. Eltelt két hónap, és mindketten rettenetesen szenvednek, noha ezt nem is vallják be egymásnak. Fable új munkát kap, és egy izgalmas srácot is: Colin-t. Colin furcsa. Nőket szállásol el a házában, fizeti a manikűröshöz tett látogatásaikat, és még meg is várja ameddig elkészülnek a csodák. Kedves ember, de félti is az alkalmazottait. Amikor egy játékos 21. születésnapján éppen abba az étterembe keverednek, ahol Fable dolgozik, elszabadulnak az indulatok. Verekedés, csók, botrány, dühös barát, féltő főnök, érzelmileg labilis alkalmazott, minden van abban a helyzetben. Aztán beáll a változás, amikor az író úgy dönt, hogy elég a szenvedésből. Jön a boldog egymásra találás, de azért lesz itt még minden: nagy veszekedés, boldog kibékülés, nagy döntések meghozatala, életveszélyes helyzetek, kemény tények és igaz szerelem.






Az egész történetről, írásmódról: Az előző könyvet szinte imádtam. Egyedi volt, külön a szereplő is kiemelte, hogy egy nagy kliséhalmaz az élete, és épp ettől lett egyedi. Reális volt, elérhető, szerethető, édes. Ez? Színtiszta csalódás. Gyűlölöm, hogy elolvasok egy könyvet, és szeretem közben, aztán becsukom, és rájövök, hogy valójában ebből sokkal jobbat is ki lehetett volna hozni, sőt, egyenesen nem érte meg elolvasni. Sajnos ennél ez volt a véleményem. Szerintem Fable nem fejlődött, csak csökönyösen ragaszkodott a régi eszméihez, a függetlenségéhez, a régi berögzüléseihez, és nem bírt Drew-val haladni. Érthetetlenül viselkedett, és hülye szituációkat kreált. A srác meg annyira lagymatag volt, kiszámítható, és a végén mégis minden csöpögött. Igen, bevallom, az epilógus tetszett. Aranyos volt.






Akiknek ajánlom: Hát, ez olyan mint az Elfújta a szél. Abból sem olvassa el egy épeszű ember sem az Alexandra Ripley-féle folytatást.

Mindenki tudja, hogy a főszereplőnk mindent elér amit akar. És szeretjük. De Monica megváltoztatja. Rossz irányba. A történetet pedig lezülleszti. Ha nem bírsz elszakadni tőle, akkor olvasd el.






Kedvenc karakter: -

Legrosszabb karakter: Fable
Legjobb a könyvben: az epilógus vagy utolsó fejezet vagy mi is az
Legrosszabb a könyvben: amikor ülnek abban a kajáldában, és Fable Drew kezét nézi. Abszolút mélypont. És érthetetlen.
Borító: 5/2
Cím: 5/2
Az egész: 5/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése